torsdag 8 maj 2008

God Morgon

Ser ut att bli fint väder idag iallafal :') Synd att jag sitter inlåst hemma i mörket och gömmer mig för björkar. *Okej, det där lät liiite konstigt* Det är bara det att jag hatar björkar för dom är onda och sprider pollen! Menmen, iallafal... inatt drömmde jag en konstig dröm. Kommer inte dräkt ihåg så mkt men bara att den var kreepy. Imorgon ska jag på begravning för min gammelmormor. Hon dog för två veckor sedan. R.I.P. usch, jag har aldrig varit på ett bröllop, dop eller begravning. Men imon blir det min första. -_-' Känns inte så roligt men det är sånt som händer. Iaff, senare under dagen ska jag lägga upp lite bilder på mode-bilder osv. Nu chattar jag med Enrique på MSN.. han är en snäll mexikansk kille^^ hahah. Ha det bra så länge, PUSS!

Inga kommentarer: