tisdag 6 maj 2008

Hata Pollen!

Hejhej, imorse vaknade jag och hade VÄRLDENS pollen-allergi! Mina ögon var nästan svullna och röda och jag nös och kliade mig i ögonen 24/7. Mamma tyckte det var onödigt att gå i skolan och klia sig som en galning i ögonen. Så jag var hemma, ;S usch, jag har nästan dåligt samvete av att jag alltid är hemma från skolan! Men,men... jag tänkte plugga hemma istället! Ska göra matte diagnos, engelska läxa, svenska läxa och träna yttligare på procent. Så.... jag kanske inte missar så himla mkt. Dom andra kommer säkert klaga och kommentera. Men det är jobbigt med pollen! Jaja, vad ska jag göra idag då? Justja, jag skulle plugga :P *haha, seg* och så måste jag göra lunch. Vad ska jag äta? Vegetarisk korv o potatismos? Ja det får bli det. *Ajj, kliar i ögat!!!* Ajajajaj, jag kan seriöst inte SLUTA KLIA. AAAAh! >:( hatar pollen! Så jobbigt!
Och så ska jag väl vara desperat och titta på TV hela dagen. Undra om jag ska skaffa bdb? Ne orkar inte. Suck ,lite senare kanske jag lägger upp kläder och mode som jag tycker är snyggt. Frässten, Igår skickade min kusin ett brev om min släkt i USA, och dom bor i Minneapolis i Minnesota! Så jag har alltså AMERIKANSK släkt i mig, dock inte så mycket men lite ;D Ska ju flytta dit om några år och bli känd musiker! Vänta bara o se ;D

Inga kommentarer: