onsdag 14 maj 2008

Ointressant fakta

Hahha, dom flesta bloggarna skriver ju sånt här! Så nu gör jag det ;) Här är 55 svar o frågor om mig:

1* Vem är du: En tjej som heter elin^^
2* Hur många år är du: jao försök gissa.
3* Egenskaper: xD haha, jadu. jag vet inte... självständig?
4* Hemsida: Ja den här så klart.
5* Du kommer från: Sverige... tyvärr
6* Din bästa egenskap: Självständig
7* Din sämsta egenskap: väldigt okoncentrerad ibland xD
8* Stjärntecken: Vädur >:D
9* Djur jag är lik: Haha, ehm jadu... vet inte, måste titta sen.
10* Frisyr: Gillar inte den nuvarande ;(
11* Hårfärg: Redhead
12* Ögonfärg: Grön-blå
13* Skostorlek: 37
14* Vikt: ;P
15* Gillar: Musik^^
16* Ogillar: Falska/taskiga människor
17* Favoritmat: Vegetarisk!
18* Favoritglass: Magnum White Strawberry *hmm..*
19* Favoritdricka: hah, gillar äppelmer
20* Gillar du godis?: mm...
21* Isåfall, vilket godis?: Choklad
22* Favoritfilm: Tjenare Kungen!
23* Favoritbok: Mina egna ;D
24* Favoritartister: Prince, MJ, Madonna, Jimi Hendrix, James Brown, Amy.W
25* Favoritalbum: Parade - Prince. Purple Rain - Prince.
25* Favoritlåt: "Kiss, Purple Rain", "Burning Down the house-Talking Heads"
26* Favoritblomma: Roser :')
27* Kläder/stil: Ja du, Egen Stil!
28* Öl eller vin?: Dricker inte.
29* Liknar du en kändis?: Ne tror nog inte det.
30* Senast köpt skiva: ehm, tror det var: Michael Jackson - Thriller
31* Skriver du dagbok: Yes Babe
32* Bästa årstidern: Sommar,
33* Älsklingfärg: Lila o Svart, glittriga färger
34* Skulle aldrig ta på mig: kläder jag inte gillar? ;)
35* Vad vill du jobba som i framtiden?: Musiker, Artist, Låtskrivare
36* Deppig eller glad: Varierar
37* Hur tidigt stiger du upp?: FÖR sent, men orkar inte gå upp.
38* Vad har du på dig just nu?: En jimi Hendrix tröja, jeans, sjal,
39* Är du seriös?: hah, just nu? Ja.
40* Vem är snyggast i världen?: wow, jag vet! ;)
41* Vad är du allergisk mot?: Pollen, äpplen, päron, kiwi, körsbär, o MKT mer.
42* Hårdrock eller synt?: Synt.
43* Använder du hårspray?: Aaa,,!
44* Gillar du att fotografera?: YesBox
45* Tränar du?: Dans.
46* Är du bra på att rita/måla?: Ja^^ hah
47* Spelar du nått instrument?: Gitarr & Piano, lite bas o trummor.
48* Gillar du ketchup?: ö, hah. Joa.
49* Använder du mycket smycken?: Mmm, det måste jag nog säga.
50* Är du glad just nu?: Nej.
51* Vart ska du bo i framtiden?: America Baby!
52* Favorit TV-program?: Conan O'Brien!
53* Vem är du om 10 år?: En känd artist!
54* Vad är klockan?: 20:13
55* Favoritmat: Sushi!

Haha, jag vet. Men jag har inget att göra. Och jag tkr det är roligt att svara på sånna här frågor. Kram.

Inga kommentarer: