torsdag 5 juni 2008

Black & White

Man har länge, länge hört snack med om svarta & vita människor. Om hatet mot vita & hatet mot svarta. Vissa svarta gillar inte vita, vissa vita gillar inte svarta. MEN det borde inte spela någon roll. jag tycker inte det borde spela någon roll om man är vit eller svart. Vad tycker ni? Jag blir alltid, alltid ARG när jag hör någon säga: "ohh kolla negern!" Vad är det för fel med att vara svart? Det är inge fel med det! Men på nått sätt blir jag också arg om någon säger nått dumt om vita. På bilden ser ni modellen Heidi Klum med hennes man Seal. Som ni ser är hon vit & han svart. Jag tycker det är fint, bra att dom är gifta. det här med hatet mot svarta & vita har alltid uppstått. Förebilden för det här är så klart: Mather Luther King. han som önskade en dag att det inte borde spela någon roll om man är svart eller vit. Jag håller så med han!!!
Världen börjar bli lite bättre. Men det är fortfarande inte helt bra än. Jag hoppas att i framtiden det verkligen inte borde spela någon roll.



Inga kommentarer: