måndag 2 juni 2008

Sommarplanering ♪♪

Fy vad jag längtar till sommarlovet! dom varma dagarna, härliga luften och sommriga kläder. Tänkte göra en sommarplanering över min sommar. Så jag har allt klart. Mamma & pappa vill att jag ska följa med dom och fjällvandra, suck, jag aldrig gjort det och det låtar ganska tråkigt. Men jag har lovat dom nu, och jag håller mina löften. Sedan ska jag så klart vara med Tuva. <3<3<3 Vi ska shoppa, sola, sommarjobba och planera inför våran utlandsresa! Vi har resfeber och vill åka utomlans till ett varmt land. Kanske Spanien, Italien, grekland eller i alla fal till något hot land. Sen ska jag till mormor & morfar, FY VAD JAG LÄNGTAR. Tuva ska kanske följa med då, vi ska ha det så himla roligt! Jag älskar, älskar, älskar att vara hos mormor & morfar. Dom bor i en liten stuga precis vid vattnet. Med massor av änder och fåglar, massor av blommor och smultron, en svensk sommar... jag ska sitta ute på deras brygga och skriva musik och i min bok. Det är det bästa jag vet. Komma bort från allt och glömma alla problem, bara slappna av och blunda, känna sig fri och skriva, skriva, skriva, skriva och skriva. Lyssna på underbar musik, snacka hemlisar med TUVA och drömma. Saker jag måste ha med till mormor & morfar är: (jag vet, jag har redan börjat gjort en lista, jag är desperat i know)
1* Mobilen
2* Gitarren! ♪♪
3* Min bok jag skriver
4* Anteckningsblock
5* Dagboken
6* Kameran
7* Kläder + skor :P
8* Bikini + handduk
9* Hårspray m.m.
10* Hörlurarna
11* Tidningar + pengar

Ja okej, och så antagligen lite mer. Fast det är ju ett tag kvar till dess. Och så mer i sommar ska jag väll till Stockholm antar jag. Gå på grönan, shoppa, vara med Tuvas och m.m.

Sen efter sommaren (usch det vill jag inte ens tänka på) ska ska eelin börja i 7:an. Hmm... jag längtar inte om jag ska vara ärlig.. kommer bara bli mer dryga .. ja.. jag tror inte det kommer bli så mkt bättre i klassen , menmen.

Ohhhh jag vill bara fortsätta drömma om när jag ska till mormor & morfar. Sitta på bryggan och spela gitarr, sjunga högt över vattnet och höra mormor ropa "att det är dags för fika" (min mormor och morfar fikar 24/7, och då menar jag 24/7) På kvällarna ska vi prata minnen, kusiner, världen, och jaa, hoppas FRIDA kommer! Det är en urgullig hund som är VÄRLDENS snällaste DJUR! Frida är en Golden Retriver som är 10 (tror jag) år. Hon är uppfostrad och går alltid och lägger sig klockan 7 på kvällen. Haha, världens finaste hund. Fast det är ju så klart Hjalle också! Ojoj, detta blev ett LÅÅÅNGT inlägg. Hoppas du har läst allt , vad ska DU göra i sommar? Berätta gärna & skicka en kommentar. // eelin

Inga kommentarer: