tisdag 3 juni 2008

Varmt

Heej. Nu har man slutat skolan for idag. Det har varit väldigt varmt idag, ganska skön dag i skolan också. Jag redovisade mitt land för klassen idag. Jag forskade om USA. The best contry. men det gick väl bara bra, helt okej. Några andra i klassen redovisade också. Sedan har jag gjort klart matte-provet. Hoppas jag får alla rätt. Matte är inte min stora styrka dräkt. Men därimot fick jag väldigt bra betyg i bild. Yeah! det var bra iaff, för bild är roligt i jämförelse med matte. Men sedan har vi också slappat i solen med klassen. Skönt. efter skolan följde Ellen med en stund, bara i ca en kvart. För hon skulle sen på piano. I alla fal, nu sitter jag här vid datorn. Det är väldigt varmt. Men det är skönt. Jag ska inte klaga. Vi ses snart, Heej // eelin.

Inga kommentarer: