onsdag 4 juni 2008

You Are Beautiful

Jag förstår inte varför alla ska vara så ytliga. VARFÖR måste varenda så ut som alla andra, varför måste man göra sacker som alla andra. kan inte alla bara vara sig själv. Okejj, jag vet, du kommer säkert tycka jag är dryg som skriver detta men detta är min blogg. jag skriver vad jag vill och jag tycker det här är viktigt. Jag tycker inte man måste ha det senaste kläderna. Visst! det är roligt med mode & fashion och så. Och det är inge fel att vara mode-intresserad. Men det går över gränsen om man kommentarar varenda, varenda människas kläder och typ säger: "ehm, ö, vad faan har du på dig dåh?"
Känner ni igen er? Känner du igen känslan av att någon ser ner på dig på grund av vad du har på utkroppen? Jag gör det i alla fal. Jag har också varit med om att man känner sig fel, utmobbad och ful. Men ingen ingen ingen kan trycka ner mig. INGEN, INGEN, INGEN!!!! för jag är fan STOLT över vem jag är. det borde du/ni vara också. visst, det finns dagar jag bara känner mig hopplös och fel, fel, ful, ful och vidrig. Men man måste tänka på saker, t.ex nått som gör en väldigt glad. Jag hoppas att i framtiden, och man ska gå till skolan, känna sig glad och STOLT över sina nya kläder. För man behöver inte se ut som alla andra, det är okej att vara annorlunda! Det är okej, det är bra, jag tkr om folk som gör det.

Du ska inte behöva sätta på dig björn borg trosor, 96:jeansen, gucci väskan bara för att passa inn. du kan gå till skolan med dina nya jeans som är lite udda, dina nya glittriga klackskor,

Okej, jag har skrivit mkt nu och hoppas detta leder någonstans. För poängen är att du ska vara dig själv. Kom ihåg det. Stå på dig vännen <3<3<3

You are beautiful
No matter what they say
Words can't bring you down
Cause you are beautiful
In every single way

Inga kommentarer: