tisdag 3 juni 2008

eelin

Jag har skrivit sånt här förut, men jag tycker det är roligt att fylla i svar på sånna här frågor. (haha?) Fråga bara mig om det är nått du vill veta, men inte allt för personligt. ;D

Namn: eelin.
Hemstad: Sthlm.
Ögonfärg: blå-gröna.
Hårfärg: Redhead.
Hudfärg: Vit.
Längd: 1, 67 cm lång.
Höger/vänsterhänt: Höger, fast är vänsterfotad.
Stjärntecken: Vädur.
Sko stl: 37-38
Är dina föräldrar skilda: Nee.
Din svaghet: vet faktiskt inte.
Dina rädslor: höjder & djupt vatten.
Mål för det här året: bli bra på musik. (det vill säga gitarr, piano, sång m.m.)
Mest använda fraser: -
Vad vill du bli när du blir stor: Musiker/artist/låtskrivare
Hur vill du dö: Vid en solnedgång bredvid nån jag älskar.
Vem av dina vänner är mest lik dig: hmm...
Vem får dig mest att skratta: Conan O'brien
Vem har du känt längst: av vänner?; Tuva.
När grät du senast: de du, vet inte.
Vad är den bästa känslan i världen: Att Stå På Scen!
Värsta känslan: Svek, dumma människor & olycklig kärlek.
Vart vill du bo i framtiden: USA.
Hur länge tror du att du kommer leva: länge hoppas jag.
Varit kär: Of course.
Blivit dissad: Tyvärr jaa..
Rymt hemifrån: När jag var liten försökte jag rymma, fast han bara till brevlådan.
Föreställt dig ditt ragg naken: Haha?
Velat bli modell: Ja.
Gillar du att sjunga: jaa!
Gillar du att dansa: jaa!
Gillar du sport: hm, dans!
Spelar du nått instrument: Gitarr, piano, lite bas & vill spela trummor.
Sett en död människa: Räknas begravningar?
Ätit sushi: Jaaa <3<3<3
Varit på scen: Ja och kommer vara resten av mitt liv
Har du haft sexuella fantasier om en kille: haha, kanskeee (a)
Har du varit otrogen någon gång: NEJ!
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? nej.
Drömprins: min drömprins är prince ;-*
Vilka är dina idol/idoler: Prince, MJ, Amy Winehouse, Madonna, James Brown m.m.
Vem är den bästa artisten: Prinsen
Favoritfärg: Lila & Svart.
Piericing: I öronen.
Tatuering(ar): Nej.
Födelseort: Sthlm.
Har du varit i några andra världsdelar: Afrika & Asien
Bästa semestern: Vill gärna åka till USA.
Senaste låt du lyssnat på: That's the way - KC and the Sunchine.
Bästa låt du vet: When doves cry, Kiss, purple rain m.m.
Antal syskon: 1, Brother <3<3<3
Tycker inte om: Krig, Dumma människor, mobbning, falska & bitchiga typer m.m.
Vem fick du senast e-mail från: www.cocoo.se
Värdefullaste ägodel: Elgitarren.
Vilken är din bästa egenskap: Självständig.
Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Bli bra på musik och lyckas i musik-branchen.
Vad fascinerar dig mest hos andra människor: Ärlighet, personligheter, dom som sticker ut.
Vilken person i hela världen skulle du helst vilja träffa, och varför: Prince. hah, för han e speciell.
Bästa konserten: OHH gissa!? PRINCEEE!
Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: Weirdo...

;P

Inga kommentarer: